| Autor |
Wiadomość |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 23 - 25
"A Aaron, syn Amrama, syna Kahata z rodziny Amramitów pojął za żonę Eliszebę, córkę Amminadaba, czyli z rodu Judy, syna Jakuba (1 Kron 2, 3-15) Rodu królewskiego, w linii rodowej synów Judy do króla Dawida i Jezusa Zbawiciela (Mat 1, 1-17) Siostrę Nachszona, księcia synów Judy; ta zaś urodziła mu, czyli Aaronowi Nadaba, Abihu, Elezara i Itamara, czyli z rodu kapłańskiego i królewskiego" "Synowie Koracha: Assir, Elkana i Abiasaf. Czyli synowie Koracha, syna Ishara, syna Kahata, syna Lewiego, syna Jakuba, czwartym pokoleniem. Czyli od Koracha pochodzi rodzina Assirytów, rodzina Elkanaitów i rodzina Abiasafitów. To są rodziny Koracha, czyli naczelnicy rodów synów Koracha według ich imion" "Eleazar, syn Aarona pojął za żonę jedną z córek Putiela, czyli hodowcy zwierząt ofiarniczych według interpretacji rabinicznej, że jego imię ma związek z hodowcą zwierząt ofiarniczych. W zastępstwie śmierci 12 plemion synów Izraela, za w ekosystemie czynienie destrukcji. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela, który śmierć poniósł w zastępstwie śmierci każdego z nas, za w ekosystemie czynioną destrukcje - źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci, za którą na pewno poniesie się konsekwencje, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. Ta zaś urodziła mu, czyli Elezarowi Pinechasa. To są naczelnicy rodów lewickich, czyli od synów Lewiego, syna Jakuba według ich rodzin, czyli naczelników rodów synów Lewiego według ich imion (Wj 6, 23-25)
[b]Księga Wyjścia 6, 23 - 25[/b]
"A Aaron, syn Amrama, syna Kahata z rodziny Amramitów pojął za żonę Eliszebę, córkę Amminadaba, czyli z rodu Judy, syna Jakuba (1 Kron 2, 3-15) Rodu królewskiego, w linii rodowej synów Judy do króla Dawida i Jezusa Zbawiciela (Mat 1, 1-17) Siostrę Nachszona, księcia synów Judy; ta zaś urodziła mu, czyli Aaronowi Nadaba, Abihu, Elezara i Itamara, czyli z rodu kapłańskiego i królewskiego" "Synowie Koracha: Assir, Elkana i Abiasaf. Czyli synowie Koracha, syna Ishara, syna Kahata, syna Lewiego, syna Jakuba, czwartym pokoleniem. Czyli od Koracha pochodzi rodzina Assirytów, rodzina Elkanaitów i rodzina Abiasafitów. To są rodziny Koracha, czyli naczelnicy rodów synów Koracha według ich imion" "Eleazar, syn Aarona pojął za żonę jedną z córek Putiela, czyli hodowcy zwierząt ofiarniczych według interpretacji rabinicznej, że jego imię ma związek z hodowcą zwierząt ofiarniczych. W zastępstwie śmierci 12 plemion synów Izraela, za w ekosystemie czynienie destrukcji. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela, który śmierć poniósł w zastępstwie śmierci każdego z nas, za w ekosystemie czynioną destrukcje - źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci, za którą na pewno poniesie się konsekwencje, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. Ta zaś urodziła mu, czyli Elezarowi Pinechasa. To są naczelnicy rodów lewickich, czyli od synów Lewiego, syna Jakuba według ich rodzin, czyli naczelników rodów synów Lewiego według ich imion (Wj 6, 23-25)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-12-13, 12:30 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 20 - 22
"Amram, syn Kahata syna Lewiego od Kahetytów z rodziny Amramitów, pojął za żonę Jochebed, ciotką swoją od Kahetytów z rodziny Amramitów, ta zaś urodziła mu, czyli Amramowi Aarona i Mojżesza, synów Amrama, syna Kahata, syna Lewiego od Kahetytów z rodziny Amramitów. Amram dożył 137 lat. Czyli czas trwania destrukcji Amrama rodzaju zamieszczonej informacji w formie energetycznej, w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją" "Synowie Ishara: Korach, Nefeg i Zichri, czyli od Ishara, syna Kahata syna Lewiego pochodzi rodzina Isharytów od Koracha, syna Ishara pochodzi rodzina Korachitów od Nefego, syna Ishara pochodzi rodzina Nefegitów i od Zichriego, syna Ishara pochodzi rodzina Zichritów" "Synowie Uzziela: Miszeal, Elsafan i Sitri, czyli od Uzziela, syna Kahata syna Lewiego pochodzi rodzina Uzzielitów od Miszeala, syna Uzziela pochodzi rodzina Miszealitów od Elsafana, syna Uzziela pochodzi rodzina Elsafanitów i od Sitri, syna Uzziela pochodzi rodzina Sitritów (Wj 6, 20 - 22)
[b]Księga Wyjścia 6, 20 - 22[/b]
"Amram, syn Kahata syna Lewiego od Kahetytów z rodziny Amramitów, pojął za żonę Jochebed, ciotką swoją od Kahetytów z rodziny Amramitów, ta zaś urodziła mu, czyli Amramowi Aarona i Mojżesza, synów Amrama, syna Kahata, syna Lewiego od Kahetytów z rodziny Amramitów. Amram dożył 137 lat. Czyli czas trwania destrukcji Amrama rodzaju zamieszczonej informacji w formie energetycznej, w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją" "Synowie Ishara: Korach, Nefeg i Zichri, czyli od Ishara, syna Kahata syna Lewiego pochodzi rodzina Isharytów od Koracha, syna Ishara pochodzi rodzina Korachitów od Nefego, syna Ishara pochodzi rodzina Nefegitów i od Zichriego, syna Ishara pochodzi rodzina Zichritów" "Synowie Uzziela: Miszeal, Elsafan i Sitri, czyli od Uzziela, syna Kahata syna Lewiego pochodzi rodzina Uzzielitów od Miszeala, syna Uzziela pochodzi rodzina Miszealitów od Elsafana, syna Uzziela pochodzi rodzina Elsafanitów i od Sitri, syna Uzziela pochodzi rodzina Sitritów (Wj 6, 20 - 22)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-12-06, 12:20 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 17 - 19
"Synowie Gerszona: Libni, Szymei według ich rodzin, czyli od Gerszona, syna Lewiego, pochodzi rodzina Gerszonitów. Od Libniego, syna Gerszona pochodzi rodzina Libnitów. Od Szimejego syna Gerszona pochodzi rodzina Szimeitów. Według ich rodzin ojcowskich. To są rodziny Gerszonitów" "Synowie Kahata: Amram, Ishar, Hebron i Uzziel, czyli od Kahata, syna Lewiego pochodzi rodzina Kahetytów. Od Amrama, syna Kahata pochodzi rodzina Amramitów. Od Ishara, syna Kahata pochodzi rodzina Isharytów. Od Hebrona, syna Kahata pochodzi rodzina Hebronitów i od Uzziela, syna Kahata pochodzi rodzina Uzzielitów. To są rodziny Kahetytów. A Kahat dożył 133 lat, czyli czas trwania destrukcji Kahata rodzaju zamieszczonej informacji w formie energetycznej, w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją" "Synowie Merariego: Machli i Muszi, czyli od Merariego, syna Lewiego pochodzi rodzina Merarytów. Od Machli, syna Merariego pochodzi rodzina Machlitów. Od Muszi, syna Merariego pochodzi rodzina Muszitów. To są rodziny Merarietów, syna Lewiego, syna Jakuba, syna Izaaka, syna Abrahama z jednego rodu Sema według ich rodowodów ojcowskich (Wj 6, 17-19)
[b]Księga Wyjścia 6, 17 - 19[/b]
"Synowie Gerszona: Libni, Szymei według ich rodzin, czyli od Gerszona, syna Lewiego, pochodzi rodzina Gerszonitów. Od Libniego, syna Gerszona pochodzi rodzina Libnitów. Od Szimejego syna Gerszona pochodzi rodzina Szimeitów. Według ich rodzin ojcowskich. To są rodziny Gerszonitów" "Synowie Kahata: Amram, Ishar, Hebron i Uzziel, czyli od Kahata, syna Lewiego pochodzi rodzina Kahetytów. Od Amrama, syna Kahata pochodzi rodzina Amramitów. Od Ishara, syna Kahata pochodzi rodzina Isharytów. Od Hebrona, syna Kahata pochodzi rodzina Hebronitów i od Uzziela, syna Kahata pochodzi rodzina Uzzielitów. To są rodziny Kahetytów. A Kahat dożył 133 lat, czyli czas trwania destrukcji Kahata rodzaju zamieszczonej informacji w formie energetycznej, w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją" "Synowie Merariego: Machli i Muszi, czyli od Merariego, syna Lewiego pochodzi rodzina Merarytów. Od Machli, syna Merariego pochodzi rodzina Machlitów. Od Muszi, syna Merariego pochodzi rodzina Muszitów. To są rodziny Merarietów, syna Lewiego, syna Jakuba, syna Izaaka, syna Abrahama z jednego rodu Sema według ich rodowodów ojcowskich (Wj 6, 17-19)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-11-29, 12:20 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 14 - 16
"Oto naczelnicy rodów: synowie Rubena pierworodnego Izraela: Henoch i Pallu, Chesron i Karmi, czyli naczelnicy rodów ojcowskich synów Rubena według ich imion. To są rodziny, czyli naczelnicy rodów ojcowskich synów Rubena według ich imion" "Synowie Symeona, czyli syna Izraela: Jemuel i Jamin, Ohad i Jahin, Sochar i Saul, syn Kananitki, czyli z dwóch rodów Sema i Chama, naczelnicy rodów ojcowskich, synowie Symeona według ich imion. To są rodziny, czyli naczelnicy rodów ojcowskich, synów Symeona według ich imion" "A oto imiona synów Lewiego, czyli syna Jakuba według ich rodowodów do 4 pokolenia: Gerszon, Kahat i Merari, czyli w linii rodowej Sema (Rdz 11, 10-27) Do Abrahama, ojca Izaaka, którego mu urodziła Sara z jednego rodu Sema (Rdz 20, 12) Izaak ojcem Ezawa i Jakuba, braci bliźniaków, których mu urodziła Rebeka z rodziny Nachora, brata Abrahama (Rdz 25, 19-26; 22, 20-23) Jakub miał dwie żony Leę i Rachelę, córki Labana, brata matki Jakuba z jednego rodu Sema (Rdz 28, 2) Lea urodziła Rubena pierworodnego Jakuba (Rdz 29, 32-35; 30, 17-20) Symeona, Lewiego, Judę (Rdz 46, 12) Issachara (Rdz 46,13) i Zebulona (Rdz 46, 14) z jednego rodu Sema. Natomiast niewolnica Racheli Bilha urodziła Jakubowi synów, Dana (Rdz 46, 23) i Naftaliego (Rdz 46,24) służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi synów, Gada (Rdz 46, 16) i Aszera (Rdz 46, 17;30, 9-13) Rachela urodziła Jakubowi Józefa (Rdz 30, 22-24) i Beniamina (Rdz 35, 16-18) Józefowi urodzili się w ziemi egipskiej synowie, których mu urodziła Asenat córka Poti-fera kapłana z On: Manassesa i Efraima z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 46, 20) Synami Beniamina byli (Rdz 46, 21) A Lewi (Rdz 29,34) dożył 137 lat, czyli czas trwania destrukcji Lewiego, czyli rodzaju zamieszczonej informacji w formie energetycznej, w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją (Wj 6, 14-16)
[b]Księga Wyjścia 6, 14 - 16[/b]
"Oto naczelnicy rodów: synowie Rubena pierworodnego Izraela: Henoch i Pallu, Chesron i Karmi, czyli naczelnicy rodów ojcowskich synów Rubena według ich imion. To są rodziny, czyli naczelnicy rodów ojcowskich synów Rubena według ich imion" "Synowie Symeona, czyli syna Izraela: Jemuel i Jamin, Ohad i Jahin, Sochar i Saul, syn Kananitki, czyli z dwóch rodów Sema i Chama, naczelnicy rodów ojcowskich, synowie Symeona według ich imion. To są rodziny, czyli naczelnicy rodów ojcowskich, synów Symeona według ich imion" "A oto imiona synów Lewiego, czyli syna Jakuba według ich rodowodów do 4 pokolenia: Gerszon, Kahat i Merari, czyli w linii rodowej Sema (Rdz 11, 10-27) Do Abrahama, ojca Izaaka, którego mu urodziła Sara z jednego rodu Sema (Rdz 20, 12) Izaak ojcem Ezawa i Jakuba, braci bliźniaków, których mu urodziła Rebeka z rodziny Nachora, brata Abrahama (Rdz 25, 19-26; 22, 20-23) Jakub miał dwie żony Leę i Rachelę, córki Labana, brata matki Jakuba z jednego rodu Sema (Rdz 28, 2) Lea urodziła Rubena pierworodnego Jakuba (Rdz 29, 32-35; 30, 17-20) Symeona, Lewiego, Judę (Rdz 46, 12) Issachara (Rdz 46,13) i Zebulona (Rdz 46, 14) z jednego rodu Sema. Natomiast niewolnica Racheli Bilha urodziła Jakubowi synów, Dana (Rdz 46, 23) i Naftaliego (Rdz 46,24) służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi synów, Gada (Rdz 46, 16) i Aszera (Rdz 46, 17;30, 9-13) Rachela urodziła Jakubowi Józefa (Rdz 30, 22-24) i Beniamina (Rdz 35, 16-18) Józefowi urodzili się w ziemi egipskiej synowie, których mu urodziła Asenat córka Poti-fera kapłana z On: Manassesa i Efraima z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 46, 20) Synami Beniamina byli (Rdz 46, 21) A Lewi (Rdz 29,34) dożył 137 lat, czyli czas trwania destrukcji Lewiego, czyli rodzaju zamieszczonej informacji w formie energetycznej, w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją (Wj 6, 14-16)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-11-22, 12:41 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: Instrukcja życia w systemie duchowo - informacyjnym |
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 11 - 13
"Idź, czyli formą ruchu, powiedz królowi egipskiemu, czyli plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama, by wypuścił, czyli z niewoli przymusu, synów izraelskich, czyli 12 plemion synów Jakuba - Izraela,z kraju swego, czyli Egiptu plemienia Chawili" "Mojżesz zaś wymawiał się, czyli przed pójściem do króla egipskiego przed Panem, czyli Bogiem Wszechmogącym etc... Oto synowie izraelscy, czyli 12 plemion synów Jakuba - Izraela nie usłuchali, czyli mowy słów Mojżesza, jakże więc usłucha mnie faraon, czyli mowy słów Mojżesza, jakże usłucha faraon król egipski, zwłaszcza że jestem niewprawny w mowie, czyli brak biegłości w mowie słów" "Wtedy odezwał się, czyli w mowie słów Pan, czyli Bóg Wszechmogący etc..., do Mojżesza i do Aarona, czyli indywidualna mowa słów do Mojżesza i do Aarona i dał im rozkaz, czyli przez nich dawał rozkazy do synów izraelskich, czyli 12 plemion synów Jakuba - Izraela i do faraona króla egipskiego, czyli przez nich dał rozkaz, aby pozwolił wyjść z niewoli egipskiej synom izraelskim, ustanowionego przymierza z ziemi egipskiej, czyli kraju umownie nazwanego Egiptem, plemienia synów Chawili, przeklętego potomka Chama (Wj 6, 11-13)
[b]Księga Wyjścia 6, 11 - 13[/b]
"Idź, czyli formą ruchu, powiedz królowi egipskiemu, czyli plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama, by wypuścił, czyli z niewoli przymusu, synów izraelskich, czyli 12 plemion synów Jakuba - Izraela,z kraju swego, czyli Egiptu plemienia Chawili" "Mojżesz zaś wymawiał się, czyli przed pójściem do króla egipskiego przed Panem, czyli Bogiem Wszechmogącym etc... Oto synowie izraelscy, czyli 12 plemion synów Jakuba - Izraela nie usłuchali, czyli mowy słów Mojżesza, jakże więc usłucha mnie faraon, czyli mowy słów Mojżesza, jakże usłucha faraon król egipski, zwłaszcza że jestem niewprawny w mowie, czyli brak biegłości w mowie słów" "Wtedy odezwał się, czyli w mowie słów Pan, czyli Bóg Wszechmogący etc..., do Mojżesza i do Aarona, czyli indywidualna mowa słów do Mojżesza i do Aarona i dał im rozkaz, czyli przez nich dawał rozkazy do synów izraelskich, czyli 12 plemion synów Jakuba - Izraela i do faraona króla egipskiego, czyli przez nich dał rozkaz, aby pozwolił wyjść z niewoli egipskiej synom izraelskim, ustanowionego przymierza z ziemi egipskiej, czyli kraju umownie nazwanego Egiptem, plemienia synów Chawili, przeklętego potomka Chama (Wj 6, 11-13)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-11-15, 12:20 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 7 - 10
"I przyjmę was, czyli Izraela za swój lud, czyli ustanowionego przymierza, i będę wam Bogiem, czyli Wszechmogącym etc..., i poznacie, żem Ja, czyli Pan jestem Bogiem Wszechmogącym etc..., waszym, czyli Izraela, który was uwalnia, czyli z niewoli przymusu, wyjątkowej niesprawiedliwości, przemocy i śmierci, od ciężarów nałożonych przez Egipcjan, czyli plemię Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama, którą przysiągłem dać Abrahamowi, ojcu Izaaka i Jakubowi, synowi Izaaka. Według zawartego przymierza z Abrahamem i potomstwem Abrahama. Dam ją wam w dziedzictwo, czyli dziedziczna własność posiadania. Ja, czyli Pan jestem Bogiem Wszechmogącym etc..." "Tak mówił, czyli mowa słów Mojżesza do synów izraelskich, lecz oni nie słuchali, czyli mowy słów Mojżesza z powodu upadku ducha, czyli utraty myśli nadziei, wobec stosowanej przemocy, zagrożenia życia i ciężkiej pracy, czyli niewolniczej, przymusowej, wyjątkowo niesprawiedliwej, ze stosowaniem przemocy i zagrożenia życia przez zamianę pracy ustanowionej na wyznaczoną. Aby pozbawić życia niewolników izraelskich" "I odezwał się, czyli w mowie słów Pan, który jest Bogiem Wszechmogącym etc..., do Mojżesza i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów" (Wj 6, 7-10)
[b]Księga Wyjścia 6, 7 - 10[/b]
"I przyjmę was, czyli Izraela za swój lud, czyli ustanowionego przymierza, i będę wam Bogiem, czyli Wszechmogącym etc..., i poznacie, żem Ja, czyli Pan jestem Bogiem Wszechmogącym etc..., waszym, czyli Izraela, który was uwalnia, czyli z niewoli przymusu, wyjątkowej niesprawiedliwości, przemocy i śmierci, od ciężarów nałożonych przez Egipcjan, czyli plemię Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama, którą przysiągłem dać Abrahamowi, ojcu Izaaka i Jakubowi, synowi Izaaka. Według zawartego przymierza z Abrahamem i potomstwem Abrahama. Dam ją wam w dziedzictwo, czyli dziedziczna własność posiadania. Ja, czyli Pan jestem Bogiem Wszechmogącym etc..." "Tak mówił, czyli mowa słów Mojżesza do synów izraelskich, lecz oni nie słuchali, czyli mowy słów Mojżesza z powodu upadku ducha, czyli utraty myśli nadziei, wobec stosowanej przemocy, zagrożenia życia i ciężkiej pracy, czyli niewolniczej, przymusowej, wyjątkowo niesprawiedliwej, ze stosowaniem przemocy i zagrożenia życia przez zamianę pracy ustanowionej na wyznaczoną. Aby pozbawić życia niewolników izraelskich" "I odezwał się, czyli w mowie słów Pan, który jest Bogiem Wszechmogącym etc..., do Mojżesza i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów" (Wj 6, 7-10)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-11-08, 14:31 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Brak obiektywizmu
Dlaczego nie jesteście obiektywni, bo skoro pamiętacie o zmarłych, których fizyczne ciało jest w grobie? Natomiast dusze ich są w tunelu ich negatywnych myśli, słów, uczynków etc...Dlaczego nie pamiętacie, aby troszczyć się o ekosystem? Stworzony przez Boga Wszechmogącego etc..., z zamysłem dobrostanu dla wszelkiego stworzenia. Abyśmy troszczyli się i udzielali im pomocy, przy czym zwierzęta i rośliny żyją w symbiozie, czyli we wzajemnych zależnościach życiowych, w ekosystemie nie czynią destrukcji. Natomiast ludzie są konsumentami, i w ekosystemie czynią destrukcje - źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci całokształtu ekosystemu, za którą na pewno poniesie się konsekwencje. Dlatego aby uniknąć pewnych konsekwencji, to w ekosystemie zaprzestańcie czynić destrukcje, negatywnymi myślami, słowami, uczynkami etc..., oraz brakiem troski o ekosystem - źródło wszelkiego życia, we wzajemnych życiowych zależnościach. Natomiast ze szczególną gorliwością troszczmy się o zwierzęta, gdy brakuje im pożywienia i potrzebują naszej pomocy. Dokarmiajmy ptaki i zwierzęta, które są w naszych miejscowościach. Świadomi że 70% populacji wyginęło bezpowrotnie (dane z 1970 roku opublikowane w 2022 roku) Dlatego dokarmiajmy te, które jeszcze nie wyginęły. Aby nie dołączyły do tych, które bezpowrotnie wyginęły, i nigdy ich nie zobaczymy ani ich nie usłyszymy, które również są terapią dla tych, którzy troszczą się o zwierzęta i rośliny.
[b]Brak obiektywizmu[/b]
Dlaczego nie jesteście obiektywni, bo skoro pamiętacie o zmarłych, których fizyczne ciało jest w grobie? Natomiast dusze ich są w tunelu ich negatywnych myśli, słów, uczynków etc...Dlaczego nie pamiętacie, aby troszczyć się o ekosystem? Stworzony przez Boga Wszechmogącego etc..., z zamysłem dobrostanu dla wszelkiego stworzenia. Abyśmy troszczyli się i udzielali im pomocy, przy czym zwierzęta i rośliny żyją w symbiozie, czyli we wzajemnych zależnościach życiowych, w ekosystemie nie czynią destrukcji. Natomiast ludzie są konsumentami, i w ekosystemie czynią destrukcje - źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci całokształtu ekosystemu, za którą na pewno poniesie się konsekwencje. Dlatego aby uniknąć pewnych konsekwencji, to w ekosystemie zaprzestańcie czynić destrukcje, negatywnymi myślami, słowami, uczynkami etc..., oraz brakiem troski o ekosystem - źródło wszelkiego życia, we wzajemnych życiowych zależnościach. Natomiast ze szczególną gorliwością troszczmy się o zwierzęta, gdy brakuje im pożywienia i potrzebują naszej pomocy. Dokarmiajmy ptaki i zwierzęta, które są w naszych miejscowościach. Świadomi że 70% populacji wyginęło bezpowrotnie (dane z 1970 roku opublikowane w 2022 roku) Dlatego dokarmiajmy te, które jeszcze nie wyginęły. Aby nie dołączyły do tych, które bezpowrotnie wyginęły, i nigdy ich nie zobaczymy ani ich nie usłyszymy, które również są terapią dla tych, którzy troszczą się o zwierzęta i rośliny.
|
|
|
 |
Napisane: 2025-11-01, 12:28 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 4 - 6
“Ustanowiłem także przymierze moje, czyli z Abrahamem i z potomstwem Abrahama (Rdz 15, 18) że im dam ziemię kanaanejską, czyli przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9, 25; Wj 3, 8) Ziemię pielgrzymstwa ich, czyli ziemię wędrówki ich, w której przebywali jako przechodnie, czyli przez krótki czas” “Ja także słyszałem, czyli Pan, czyli Bóg Wszechmogący etc…, jest także Wszechsłyszący, wzdychania synów izraelskich, czyli na cierpienie, przemoc i śmierć ich w niewoli egipskiej, których Egipcjanie zmuszają do przymusowej niewolniczej pracy, czyli wyjątkowo niesprawiedliwej ze stosowanie przemocy i wspomniałem na moje przymierze z Abrahamem i potomstwem Abrahama, z jednego rodu Sema (Rdz 15, 18 - 21; 11,10 - 32) Dlatego powiedz, czyli mowa słów do synów izraelskich, czyli ludu przymierza mojego: Jam Jest Pan, czyli Pan jest Bogiem Wszechmogącym etc… Ja was uwolnię od ciężarów nałożonych, czyli niewoli przymusu, niesprawiedliwości, przemocy i śmierci przez Egipcjan, czyli plemię Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 2, 10 - 12; 9,25; 10, 6 - 7) I wybawię was z niewoli, czyli analogia do Jezusa Zbawiciela, który wybawił każdego z nas, z niewoli okrutnej śmierci i wyzwolę was, czyli każdego z nas z niewoli ponoszenia konsekwencji, za w ekosystemie czynioną destrukcje, wyciągniętym ramieniem, czyli rodzaj zamieszczonej informacji w formie energetycznej do czynności swoich, integralnym z ręką i dłonią przybitym do krzyża przy dłoni, za w ekosystemie czynioną destrukcje, negatywnymi myślami, słowami, uczynkami etc…, które Jezusa Zbawiciela przybiły do krzyża. W zastępstwie śmierci każdego z nas, za w ekosystemie czynioną destrukcje, i przez surowe wyroki, czyli ponoszenia okrutnych konsekwencji, za w ekosystemie czynioną destrukcje, to pewna i okrutna śmierć (Łuk 16, 19 - 31; Sędz 1, 7) W tunelu naszych negatywnych uczynków, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu (Wj 6, 4 - 6)
[b]Księga Wyjścia 6, 4 - 6[/b]
“Ustanowiłem także przymierze moje, czyli z Abrahamem i z potomstwem Abrahama (Rdz 15, 18) że im dam ziemię kanaanejską, czyli przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9, 25; Wj 3, 8) Ziemię pielgrzymstwa ich, czyli ziemię wędrówki ich, w której przebywali jako przechodnie, czyli przez krótki czas” “Ja także słyszałem, czyli Pan, czyli Bóg Wszechmogący etc…, jest także Wszechsłyszący, wzdychania synów izraelskich, czyli na cierpienie, przemoc i śmierć ich w niewoli egipskiej, których Egipcjanie zmuszają do przymusowej niewolniczej pracy, czyli wyjątkowo niesprawiedliwej ze stosowanie przemocy i wspomniałem na moje przymierze z Abrahamem i potomstwem Abrahama, z jednego rodu Sema (Rdz 15, 18 - 21; 11,10 - 32) Dlatego powiedz, czyli mowa słów do synów izraelskich, czyli ludu przymierza mojego: Jam Jest Pan, czyli Pan jest Bogiem Wszechmogącym etc… Ja was uwolnię od ciężarów nałożonych, czyli niewoli przymusu, niesprawiedliwości, przemocy i śmierci przez Egipcjan, czyli plemię Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 2, 10 - 12; 9,25; 10, 6 - 7) I wybawię was z niewoli, czyli analogia do Jezusa Zbawiciela, który wybawił każdego z nas, z niewoli okrutnej śmierci i wyzwolę was, czyli każdego z nas z niewoli ponoszenia konsekwencji, za w ekosystemie czynioną destrukcje, wyciągniętym ramieniem, czyli rodzaj zamieszczonej informacji w formie energetycznej do czynności swoich, integralnym z ręką i dłonią przybitym do krzyża przy dłoni, za w ekosystemie czynioną destrukcje, negatywnymi myślami, słowami, uczynkami etc…, które Jezusa Zbawiciela przybiły do krzyża. W zastępstwie śmierci każdego z nas, za w ekosystemie czynioną destrukcje, i przez surowe wyroki, czyli ponoszenia okrutnych konsekwencji, za w ekosystemie czynioną destrukcje, to pewna i okrutna śmierć (Łuk 16, 19 - 31; Sędz 1, 7) W tunelu naszych negatywnych uczynków, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu (Wj 6, 4 - 6)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-10-25, 12:08 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 6, 1 - 3
“I rzekł Pan czyli Bóg Wszechmogący etc…, do Mojżesza: Teraz zobaczysz, czyli percepcją, co uczynię, czyli jakich dokonam czynów wobec faraona, że zmuszony silną ręką, czyli synonim Boga Wszechmogącego etc…, twórczej myśli doskonałego prawa miłości do wykonania czynności swoich wobec faraona wypuści ich, czyli lud ustanowionego przymierza z niewoli egipskiej i zmuszony silną ręką, czyli twórczą myślą doskonałego prawa miłości wypędzi ich z ziemi swojej, czyli Egiptu z kraju niewoli i przemocy (1 J 4, 7-16; 1 Kor 13, 1-10) “ Analogicznie do naszej twórczej myśli do czynności swoich w stosowaniu prawa miłości, w trosce o całokształt ekosystemu “Odezwał się Bóg, czyli mowa słów Boga Wszechmogącego etc…, do Mojżesza i rzekł: Słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów: Jam jest Pan, czyli Bóg Wiekuisty (Rz 1,20) Bóg Wszechmogący (Rdz 17, 1) Bóg Wszechmocny (Ez 7, 2) Bóg Wszechwiedzący (Iz 38, 5) Bóg doskonałej miłości (1 Jan 4, 8) Czyli Pan jest imię moje, które nie jest umowne i nie jest ograniczeniem jego” “Objawiłem się Abrahamowi, czyli ojcu Izaaka i Jakubowi, czyli synowi Izaaka (Rdz 17, 1; 26, 24; 28, 13) jako Bóg Wszechmocny, czyli Pan jest Bogiem Wszechmocnym etc…, lecz imienia mojego Jahwe, czyli tetragramu, umownego imienia, które jest ograniczeniem jego im nie objawiłem (Wj 6, 1-3)
[b]Księga Wyjścia 6, 1 - 3[/b]
“I rzekł Pan czyli Bóg Wszechmogący etc…, do Mojżesza: Teraz zobaczysz, czyli percepcją, co uczynię, czyli jakich dokonam czynów wobec faraona, że zmuszony silną ręką, czyli synonim Boga Wszechmogącego etc…, twórczej myśli doskonałego prawa miłości do wykonania czynności swoich wobec faraona wypuści ich, czyli lud ustanowionego przymierza z niewoli egipskiej i zmuszony silną ręką, czyli twórczą myślą doskonałego prawa miłości wypędzi ich z ziemi swojej, czyli Egiptu z kraju niewoli i przemocy (1 J 4, 7-16; 1 Kor 13, 1-10) “ Analogicznie do naszej twórczej myśli do czynności swoich w stosowaniu prawa miłości, w trosce o całokształt ekosystemu “Odezwał się Bóg, czyli mowa słów Boga Wszechmogącego etc…, do Mojżesza i rzekł: Słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów: Jam jest Pan, czyli Bóg Wiekuisty (Rz 1,20) Bóg Wszechmogący (Rdz 17, 1) Bóg Wszechmocny (Ez 7, 2) Bóg Wszechwiedzący (Iz 38, 5) Bóg doskonałej miłości (1 Jan 4, 8) Czyli Pan jest imię moje, które nie jest umowne i nie jest ograniczeniem jego” “Objawiłem się Abrahamowi, czyli ojcu Izaaka i Jakubowi, czyli synowi Izaaka (Rdz 17, 1; 26, 24; 28, 13) jako Bóg Wszechmocny, czyli Pan jest Bogiem Wszechmocnym etc…, lecz imienia mojego Jahwe, czyli tetragramu, umownego imienia, które jest ograniczeniem jego im nie objawiłem (Wj 6, 1-3)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-10-18, 11:12 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
|
 |
|
|
Księga Wyjścia 5, 22 - 23
“Wtedy Mojżesz zwrócił się ponownie do Pana, Boga Wszechmogącego etc…, gdy usłyszał mowę słów nadzorców izraelskich, że faraon nie przestanie czynić wyjątkowej niesprawiedliwości, aby pozbawić życia niewolników izraelskich, mówiąc, czyli mowa słów Mojżesza: Panie! Czyli Boże Wszechmogący etc… dlaczego wyrządziłeś zło temu ludowi? Czyli wtedy, gdy Mojżesz i Aaron przyszli do faraona, aby wypuścił lud Izraela ustanowionego przymierza. Aby obchodzili święto, czyli ustanowione ku mojej czci i chwale na pustyni. Odbyć 3 dniową wędrówkę na pustynię. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela 3 dni śmierci i zmartwychwstania i złożyć ofiarę Panu, Bogu Wszechmogącemu etc… Izraela. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela, złożonej ofiary w zastępstwie śmierci każdego z nas, za w ekosystemie czynienie destrukcji. By nas nie dotknął, czyli wieczną śmiercią, za czynienie destrukcji, zarazą lub mieczem, czyli ponoszeniem konsekwencji wiecznej śmierci. Tego samego dnia, zamiast wypuścić lud przymierza wtedy faraon pracę ustaloną zamienił na pracę wyznaczoną. Czyniąc wyjątkową niesprawiedliwość, aby pozbawić życia niewolników izraelskich. Dlaczego mnie, czyli Mojżesza tu, czyli do Egiptu, kraju niewoli i przemocy posłałeś? Czyli dlatego żeby Izraela mój lud przymierza wyprowadził z niewoli i przemocy Egipcjan” “Wszak od tej chwili, gdy przyszedłem do faraona, aby mówić w imieniu twoim, czyli wtedy zamiast wypuścić Izraela lud przymierza Boga Wszechmogącego etc… Wtedy faraon pracę ustaloną zamienił na pracę wyznaczoną. Czyniąc wyjątkową niesprawiedliwość, aby pozbawić życia niewolników izraelskich gorzej postępuje z tym ludem, czyli aby pracą wyznaczoną pozbawić życia lud przymierza. Ty zaś nie wyratowałeś ludu swego, czyli natomiast skoro Bóg Wszechmogący etc… Mojżesza posłał do faraona, aby wypuścił Izraela lud swego przymierza. Wtedy faraon zamiast wypuścić Izraela, tego samego dnia, pracę ustaloną zamienił na pracę wyznaczoną. Aby wyjątkową niesprawiedliwością czynić przemoc, żeby pozbawić życia niewolników izraelskich. Dlatego też Bóg Wszechmogący etc…, aby ratować życie ludu swego przymierza. Dokona takich czynów wobec faraona, że wtedy wypuści Izraela z niewoli egipskiej (Wj 5, 22 - 23)
[b]Księga Wyjścia 5, 22 - 23[/b]
“Wtedy Mojżesz zwrócił się ponownie do Pana, Boga Wszechmogącego etc…, gdy usłyszał mowę słów nadzorców izraelskich, że faraon nie przestanie czynić wyjątkowej niesprawiedliwości, aby pozbawić życia niewolników izraelskich, mówiąc, czyli mowa słów Mojżesza: Panie! Czyli Boże Wszechmogący etc… dlaczego wyrządziłeś zło temu ludowi? Czyli wtedy, gdy Mojżesz i Aaron przyszli do faraona, aby wypuścił lud Izraela ustanowionego przymierza. Aby obchodzili święto, czyli ustanowione ku mojej czci i chwale na pustyni. Odbyć 3 dniową wędrówkę na pustynię. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela 3 dni śmierci i zmartwychwstania i złożyć ofiarę Panu, Bogu Wszechmogącemu etc… Izraela. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela, złożonej ofiary w zastępstwie śmierci każdego z nas, za w ekosystemie czynienie destrukcji. By nas nie dotknął, czyli wieczną śmiercią, za czynienie destrukcji, zarazą lub mieczem, czyli ponoszeniem konsekwencji wiecznej śmierci. Tego samego dnia, zamiast wypuścić lud przymierza wtedy faraon pracę ustaloną zamienił na pracę wyznaczoną. Czyniąc wyjątkową niesprawiedliwość, aby pozbawić życia niewolników izraelskich. Dlaczego mnie, czyli Mojżesza tu, czyli do Egiptu, kraju niewoli i przemocy posłałeś? Czyli dlatego żeby Izraela mój lud przymierza wyprowadził z niewoli i przemocy Egipcjan” “Wszak od tej chwili, gdy przyszedłem do faraona, aby mówić w imieniu twoim, czyli wtedy zamiast wypuścić Izraela lud przymierza Boga Wszechmogącego etc… Wtedy faraon pracę ustaloną zamienił na pracę wyznaczoną. Czyniąc wyjątkową niesprawiedliwość, aby pozbawić życia niewolników izraelskich gorzej postępuje z tym ludem, czyli aby pracą wyznaczoną pozbawić życia lud przymierza. Ty zaś nie wyratowałeś ludu swego, czyli natomiast skoro Bóg Wszechmogący etc… Mojżesza posłał do faraona, aby wypuścił Izraela lud swego przymierza. Wtedy faraon zamiast wypuścić Izraela, tego samego dnia, pracę ustaloną zamienił na pracę wyznaczoną. Aby wyjątkową niesprawiedliwością czynić przemoc, żeby pozbawić życia niewolników izraelskich. Dlatego też Bóg Wszechmogący etc…, aby ratować życie ludu swego przymierza. Dokona takich czynów wobec faraona, że wtedy wypuści Izraela z niewoli egipskiej (Wj 5, 22 - 23)
|
|
|
 |
Napisane: 2025-10-11, 11:08 |
|
|
 |
|