| Autor |
Wiadomość |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
 |
|
|
A ja po pół roku odzyskałam odszkodowanie za laptop. Trochę mnie ostatnio poniosło i byłam niemiła w stosunku właścicielki salonu w którym kupuję laptopy, miałam wyrzuty sumienia spore i czułam że powinnam przeprosić, ale dochodzę do wniosku że nie ma za co. Pół roku byłam bez swojego komputera i ona cały czas mówiła że działa a dopiero jak ja podjęłam inicjatywę to się zaczęło coś dziać. Zawsze każdy mnie wydyma:) i ja mam się uśmiechać i mówić : nic się nie stało ,to moja wina więc poczekam cierpliwie o nie .nie będę czekać
A ja po pół roku odzyskałam odszkodowanie za laptop. Trochę mnie ostatnio poniosło i byłam niemiła w stosunku właścicielki salonu w którym kupuję laptopy, miałam wyrzuty sumienia spore i czułam że powinnam przeprosić, ale dochodzę do wniosku że nie ma za co. Pół roku byłam bez swojego komputera i ona cały czas mówiła że działa a dopiero jak ja podjęłam inicjatywę to się zaczęło coś dziać. Zawsze każdy mnie wydyma:) i ja mam się uśmiechać i mówić : nic się nie stało ,to moja wina więc poczekam cierpliwie o nie .nie będę czekać
|
|
|
 |
Napisane: 2015-04-04, 20:25 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
 |
|
|
Wydaje się, że regulacje konsumenckie mówią jaki jest czas na załatwienie reklamacji. Sprawdź na stronie UOKiK.
Wydaje się, że regulacje konsumenckie mówią jaki jest czas na załatwienie reklamacji. Sprawdź na stronie UOKiK.
|
|
|
 |
Napisane: 2014-04-28, 17:46 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
 |
|
|
To są kwestie prawa cywilnego http://adwokatgb.pl/uslugi/prawo-cywilne/ Jeśli chciałabyś w jakiś sposób odwołać się do gwaranta bądź sprzedawcy to najlepiej udaj się do kogoś biegłego w tych sprawach. Wydaje mi się, że takowa osoba na pewno Ci pomoże.
To są kwestie prawa cywilnego http://adwokatgb.pl/uslugi/prawo-cywilne/ Jeśli chciałabyś w jakiś sposób odwołać się do gwaranta bądź sprzedawcy to najlepiej udaj się do kogoś biegłego w tych sprawach. Wydaje mi się, że takowa osoba na pewno Ci pomoże.
|
|
|
 |
Napisane: 2014-02-27, 19:15 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
 |
|
|
No właśnie. Poza tym laptop kosztował mnie ponad 3 tyś zł więc tym bardziej nie podoba mi się ich podejście...
No właśnie. Poza tym laptop kosztował mnie ponad 3 tyś zł więc tym bardziej nie podoba mi się ich podejście...
|
|
|
 |
Napisane: 2014-02-27, 12:26 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
 |
|
|
Dostosowanie się do zasad gwarancji nie oznacza, że gwarant/serwis może trzymać twój sprzęt przez nieograniczoną ilości czasu! Podczas tego 1,5 miesiąca pozbawia cię możliwości korzystania ze sprzętu co jest niezgodne z celem umowy sprzedaży.
Po za tym z tego co wiem to gwarant/serwis musi udzielać na bieżąco informacji odnośnie realizacji gwarancji a brak konkretnego terminu jest nieodpowiednim postępowaniem wobec Ciebie!
Dostosowanie się do zasad gwarancji nie oznacza, że gwarant/serwis może trzymać twój sprzęt przez nieograniczoną ilości czasu! Podczas tego 1,5 miesiąca pozbawia cię możliwości korzystania ze sprzętu co jest niezgodne z celem umowy sprzedaży.
Po za tym z tego co wiem to gwarant/serwis musi udzielać na bieżąco informacji odnośnie realizacji gwarancji a brak konkretnego terminu jest nieodpowiednim postępowaniem wobec Ciebie!
|
|
|
 |
Napisane: 2014-02-26, 20:58 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
 |
|
Ja bym zrezygnowała z gwarancji i reklamowała inaczej. Konsument ma prawo reklamować niezgodność towaru z umową żądając od sprzedawcy bezpłatnej wymiany 
Ja bym zrezygnowała z gwarancji i reklamowała inaczej. Konsument ma prawo reklamować niezgodność towaru z umową żądając od sprzedawcy bezpłatnej wymiany :-)
|
|
|
 |
Napisane: 2014-02-26, 11:46 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
Re: problem z gwarancją laptopa |
 |
|
|
Jeśli reklamacja złożona jest na pdst. gwarancji to obowiązują Cię jej zapisy. A jeśli chodzi o jakiekolwiek pismo to powinieneś pisać raczej do gwaranta, albo poprosić w sklepie żeby dostarczyli je gwarantowi.
P:S: Sprawdź dokładnie w zapisach gwarancji ile mają czasu na naprawę.
Jeśli reklamacja złożona jest na pdst. gwarancji to obowiązują Cię jej zapisy. A jeśli chodzi o jakiekolwiek pismo to powinieneś pisać raczej do gwaranta, albo poprosić w sklepie żeby dostarczyli je gwarantowi.
P:S: Sprawdź dokładnie w zapisach gwarancji ile mają czasu na naprawę.
|
|
|
 |
Napisane: 2014-02-25, 17:38 |
|
|
 |
|
|
| |
Tytuł: |
problem z gwarancją laptopa |
 |
|
|
Oddałam do serwisu laptopa. Wysłano go do naprawy i sprzedawca powiedział, że w ciągu 21 dni będę miała go z powrotem. Minęło już ponad miesiąc i po laptopie nie ma śladu. W sklepie dowiedziałam się tylko, że nie ma jakiś części i nic poza tym nie wiedzą- jak dla mnie absurdalna sytuacja... Co powinnam w takiej sytuacji zrobić, do kogo się zwrócić?
Z góry dziękuje za pomoc.
Oddałam do serwisu laptopa. Wysłano go do naprawy i sprzedawca powiedział, że w ciągu 21 dni będę miała go z powrotem. Minęło już ponad miesiąc i po laptopie nie ma śladu. W sklepie dowiedziałam się tylko, że nie ma jakiś części i nic poza tym nie wiedzą- jak dla mnie absurdalna sytuacja... Co powinnam w takiej sytuacji zrobić, do kogo się zwrócić?
Z góry dziękuje za pomoc.
|
|
|
 |
Napisane: 2014-02-25, 15:46 |
|
|
 |