dietetyk wrocław AAAA

Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków.

Uśmieszki
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :diabel: :krew: :alien: :aragorn: :run: :crush: :compcrush: :cygaro: :dog: :druch: :drunk: :rambo: :gilotyna: :pistoldance: :hulk: :jackass: :jedi: :kolejka: :jury: :koncert: :hit: :bullets: :newyear: :notcool: :ohno: :bored:
Pokaż więcej uśmieszków

Przegląd tematu - ferie zimowe
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: ferie zimowe  Cytuj
Moim zdaniem na ferie warto polecieć gdzieś w ciepłe kraje z itaką :)
Post Napisane: 2021-02-12, 13:15
My właśnie zaplanowaliśmy ferie zimowe na przyszły rok. Myślałam, ze zabieram się za to dość wcześnie lecz jak się okazało już sporo miejsc jest zarezerwowanych. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na wyjazd na narty do Bukowel z Wytwórnia Wypraw. Jest tam wiele różnorodnych tras narciarskich jak i znakomity ośrodek i infrastruktura dla narciarzy. Dużym plusem jest również to, że Wytwórnia zajmuje się całkowitą organizacją wyjazdu i mego pobytu z rodziną.
Post Napisane: 2019-10-15, 19:08
  Tytuł:  Re: ferie zimowe  Cytuj
My też w czasie ferii będziemy w okolicach Warszawy i chcemy odwiedzić między innymi najlepsze punkty kulinarne. Słyszałam o słynnych promocjach w restauracji Bubbles Bar. Myślimy z mężem, żeby któregoś wieczoru wstąpić do tego lokalu bez naszych dzieci na romantyczną kolację i aby skosztować słynnych światowych bąbli, które oferują. To cudownie, gdy można się ich napić do woli tylko za 29 zł.
Post Napisane: 2019-02-07, 18:56
Postanowiliśmy z mężem, że w ferie zwiedzimy naszą piękną stolice. Ta wycieczka należała do jednej z najlepszych. Najbardziej z podróży cieszyły się nasze dzieciaki, ponieważ spodobała im się restauracja Akademia. Nam z resztą też. Oprócz tego, że wszyscy wyszliśmy najedzeni to nasze małe szkraby były tak wymęczone zabawa z fantastycznymi animatorkami, że zasnęły od razu po powrocie do hotelu.
Post Napisane: 2019-01-28, 12:34
  Tytuł:  Re: ferie zimowe  Cytuj
Byliśmy na feriach z całą rodzinką w Kudowie Zdroju. Zatrzymalismy się tam w hotelu verde montana, gdzie mieliśmy dodatkowo dostęp do całej strefy wellness. Było super, bo mogliśmy fajnie odpocząć i zrelaksować się po calym dniu na stoku.
Post Napisane: 2018-03-07, 10:08
Szkoda tylko, że spędzenie ferii w Zakopanem może okazać się dużo bardziej kosztowne niż spędzenie tego czasu w jakimś atrakcyjnym, zagranicznym mieście. Zakopane są dość przereklamowanym rejonem Polski, o czym mogły się przekonać osoby uczestniczące tam w imprezie sylwestrowej. Ja radziłbym Wam wybrać się choćby do Czech, albo Austrii. Pociągiem jedzie się naprawdę wygodnie i szybko, bilety kupić można wygodnie przez internet (np. na http://europodroze.pl/), a na miejscu czeka naprawdę wiele atrakcji. Szczególnie w takie miejsca warto jest wybrać się razem z dziećmi. ;)
Post Napisane: 2018-01-19, 10:02
  Tytuł:  Re: ferie zimowe  Cytuj
Byłam już trzy razy w fantastycznie położonych apartamentach w Zakopanem.Trudno tam o wolne miejsce, ale odpowiednio wcześniej mąż zarezerwował.Apartamenty mają wszystko to co potrzebne ,aneks kuchenny ,lodówka, kuchenka mikrofalowa, duża łazienka. Apatramenty są niedrogie, a znajdują się koło Krupówek niedaleko dworca.Mąż zarezerwował je już na czerwiec.Jedziemy tam z dziećmi Strona internetowa z której rezerwujemy to www.apartamentyzakopane.infoturystyka.pl
Jeśli ktoś zna dobry adres do pobytu nad morzem to proszę o informację. W czerwcu będziemy w Zakopanem, a w sierpniu chcemy pojechać nad morze powdychać jodu,Syn a problemy z astmą.
Proszę o dobry adres.
Post Napisane: 2017-12-31, 19:19
  Tytuł:  Re: ferie zimowe  Cytuj
Ja udaję się do http://www.nakazdytemat.pl/podroze/ferie-zimowe-vt16079.htm sporo godzin spędziłem na przeszukiwaniu internetu i z moich obliczeń tam jest najtaniej i najlepiej
Post Napisane: 2017-12-31, 14:46
A ma ktoś jakiś dobry i tani domek w zakopanym, do którego warto jechać?
Post Napisane: 2017-12-31, 01:26
  Tytuł:  Re: ferie zimowe  Cytuj
Zdecydowanie zakopane :D w polsce nie ma lepszego miejsca zimą