dietetyk wrocław AAAA

Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków.

Uśmieszki
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :diabel: :krew: :alien: :aragorn: :run: :crush: :compcrush: :cygaro: :dog: :druch: :drunk: :rambo: :gilotyna: :pistoldance: :hulk: :jackass: :jedi: :kolejka: :jury: :koncert: :hit: :bullets: :newyear: :notcool: :ohno: :bored:
Pokaż więcej uśmieszków

Przegląd tematu - Bałtyk
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Bałtyk  Cytuj
Uwielbiam nasze polskie morze i często tam z rodzinką wracamy. Ostatnio upatrzyliśmy sobie Ustkę - piękne miasto. A nocujemy tam w hotelu Grand Lubicz. Naprawdę wysoka klasa no i mają rewelacyjne spa w którym lubimy się wieczorami porelaksować :)
Post Napisane: 2016-11-02, 14:23
Ja bardzo lubię MIelno. Urocza miejscowośc, ma swój klimat. Zawsze chętnie tam wracamy z rodzinką. W tym roku zatrzymaliśmy się w hotelu Unitral. Świetne miejsce, przystosowane do rodzin z dziećmi, jak dla nas idealnie :)
Post Napisane: 2016-10-20, 13:48
  Tytuł:  Re: Bałtyk  Cytuj
Moim ulubionym kierunkiem jest zdecydowanie Ustka, z przyjemnością wracam tam każdego roku ale dopiero w tym roku miałam przyjemność przetestować http://www.hotel-lubicz.pl/ i to był zdecydowanie strzał w 10! miejsce rewelacyjne, zdecydowanie na najwyższym poziomie no a że pogoda akurat w tym roku nie rozpieszczała przynajmniej podczas naszego pobytu to spa znacznie poprawiło nam wakacyjne humory i faktycznie można sobie u nich genialnie zagospodarować cały dzień i cudowanie się zrelaksować
Post Napisane: 2016-08-27, 06:49
Ja od siebie Ci bardzo serdecznie polecam Ci Unitral w MIelnie. Świetny hotel, obsługa bardzo miła, wszystko na najwyższym poziomie :) No i bliziutko do morza :)
Post Napisane: 2016-08-25, 20:39
  Tytuł:  Re: Bałtyk  Cytuj
Ten prom rzeczywiście wygląda jak świetna zabawa. Płynęłam kiedyś podobnym ze Szwecji do Polski i też było na nim mnóstwo fajnych atrakcji.
Post Napisane: 2013-05-21, 10:49
Ja w zeszłym roku razem z narzeczoną zarezerwowaliśmy noclegi w Świnoujściu: www.e-wczasy.pl/noclegi,swinoujscie Są nawet w dobrych cenach jeśli się dobrze poszuka. I po drodze odwiedziliśmy Dziwnów - fajna miejscowość, spokojna i zadbana ;)
Chociaż osobiście bardziej wolę turystyczne kurorty - lubię chodzić, zwiedzać a w Świnoujściu jest bardzo dużo różnych atrakcji i zabytków. Odwiedziliśmy ponadto Międzyzdroje oraz Kołobrzeg,.
Post Napisane: 2013-05-20, 22:08
  Tytuł:  Re: Bałtyk  Cytuj
garry, ten ośrodek to w Dziwnowie jest :D Pomyliły Ci się miejscowości! Wiem, bo sam byłem już dwa razy z dziećmi. Zawsze wracałam 2kg+ bo takie jedzenie dobre :D A i dzieci bezpieczne wszedzie. to nie było się co ruszać. Nic tylko opalać się na plaży, do której zresztą też minutka drogi :P
Post Napisane: 2013-04-22, 20:28
A ja ostatnio zaliczyłam super miejsce na Helu. Nazywa się Stara Wędzarnia i mają tam tak romantyczny klimat i pyszne jedzenie, że na bank będę tam wracała. Gdyby ktoś się wybierał na weekend majowy, to polecam http://www.starawedzarnia-hel.pl/. Rodziców powinna uradować informacja, że mają tam przewijak, krzesełka do karmienia i kącik kreatywny z kredkami i klockami, co gwarantuje nam spokojny posiłek, kiedy dzieciaki się bawią. Bardzo rodzinne miejsce, serio.
Post Napisane: 2013-04-22, 14:02
  Tytuł:  Re: Bałtyk  Cytuj
Ja uwielbiam Darnówek i hotel Dankar - blisko do plaży, wręcz rzut beretem, pyyyszne jedzenie,ale przede wszystkim bardzo pro rodzinny hotel - same ułatwienia dla rodziców, place zabaw, animatorzy są etc - a ze dwójkę szkrabów mam, to dla mnie błogoslawieństwo :)
Post Napisane: 2013-04-19, 01:40
To był wyjazd integracyjny połączony ze szkoleniem. Dwa dni nam to zajęło. Pierwszego dnia było szkolenie, kilka godzin, później się integrowaliśmy ;) Świetnie było, polecam każdemu takie wyjazdy. Nie pamiętam kiedy się tak dobrze bawiłam :)