dietetyk wrocław AAAA

Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków.

Uśmieszki
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :diabel: :krew: :alien: :aragorn: :run: :crush: :compcrush: :cygaro: :dog: :druch: :drunk: :rambo: :gilotyna: :pistoldance: :hulk: :jackass: :jedi: :kolejka: :jury: :koncert: :hit: :bullets: :newyear: :notcool: :ohno: :bored:
Pokaż więcej uśmieszków

Przegląd tematu - biura podróży
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: biura podróży  Cytuj
Ja polecam Itakę, dbają bardzo o swoich klientów i do tego mają dobry pakiet ubezpieczeń, który obejmuje już również COVID, co jest bardzo istotne w tych czasach.
Post Napisane: 2021-10-21, 11:06
My byliśmy z Itaką, nic złego się nie działo :)
Post Napisane: 2021-07-30, 16:09
  Tytuł:  Re: biura podróży  Cytuj
My na podróż poślubną polecieliśmy na Malediwy z Itaką, niesamowite przeżycie, cudowne miejsce :)
Post Napisane: 2021-03-28, 18:00
Ja jak zwykle z Itaką :D
Post Napisane: 2021-03-08, 14:13
  Tytuł:  Re: biura podróży  Cytuj
Ja w swoją podróż poślubną jechałam z biurem Itaka do Meksyku :) Było wspaniale!
Post Napisane: 2021-02-23, 15:41
Ja z itaką, polecam :)
Post Napisane: 2021-02-12, 12:43
  Tytuł:  Re: biura podróży  Cytuj
Jako kierunek podroży poślubnej proponuje Gruzję. Piękne pejzaże gór Kaukaz, Batumi to tylko niektóre propozycje jakie spotkały nas podczas podróży z Wytwórnią Wypraw. Dużo zobaczyliśmy podczas tej wycieczki objazdowej, a dodatkowo kilka dni wypoczywaliśmy nad morzem. Bawiliśmy się znakomicie.
Post Napisane: 2019-03-18, 21:50
Na podróż poślubną musieliśmy się zdecydować dość późno po ślubie, ale pojechaliśmy do Chorwacji i było cudownie. Jechaliśmy z biurem SunCenter i na początku miałam obawy, bo nie słyszałam wcześniej o nich. Ale już sam kontakt z nimi był bardzo dobry, no i podczas wycieczki też wszystko w należytym porządku więc jestem zadowolona :)
Post Napisane: 2019-01-27, 12:44
  Tytuł:  Re: biura podróży  Cytuj
Może nie biuro istotne a miejsce i rodzaj wyjazdu. Nie chciałabym zalegać plackiem na plaży, ale przeżyć coś ciekawego. Fajne są aktywne wakacje - no limits Itaki (http://www.itaka.pl/no-limits/). Niekoniecznie musi to być jakaś trudna ekspedycja, ale np. Akademia fotografii. Zawsze to prostsze, ale z widokami, które nadają się na sfotografowanie. A to chyba najlepsza pamiątka na całe życie z takiej podróży poślubnej.
Post Napisane: 2016-03-30, 11:46
jadę sama , z przyszłym mężem ogarnialiśmy sami temat. Jak znasz angielski to hotel lajtowo zarezerwujesz a tanie loty na tej stronie https://www.fru.pl/ kupowaliśmy. Fru opinie w sieci ma spoko także głownie tym się kierowałam.