dietetyk wrocław AAAA

Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 60000 znaków.

Uśmieszki
:-) ;-) :-> :-D :-P :-o :mrgreen: :lol: :-( :-| :-/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :diabel: :krew: :alien: :aragorn: :run: :crush: :compcrush: :cygaro: :dog: :druch: :drunk: :rambo: :gilotyna: :pistoldance: :hulk: :jackass: :jedi: :kolejka: :jury: :koncert: :hit: :bullets: :newyear: :notcool: :ohno: :bored:
Pokaż więcej uśmieszków

Przegląd tematu - rocznica ślubu
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: rocznica ślubu  Cytuj
Ja zabrałam męża z okazji naszej 5 rocznicy ślubu na Sri Lankę! To był super wybór. Skorzystałam z oferty biura Konsorcjum.pl, które naprawdę dopilnowało nawet najmniejszego szczegółu. Oprócz wyjątkowego czasu we dwójkę na tej egzotycznej wyspie i możliwości skupienia się na sobie, skorzystaliśmy z wycieczek i poznaliśmy Sri lankę w pigułce. Do wyboru jest polski lub angielski przewodnik. To naprawdę był świetny czas, chętnie to powtórzymy :D
Post Napisane: 2023-11-20, 20:12
Rocznica ślubu to wyjątkowa data, trzeba celebrować takie dni! My z mężem lecimy na wakacje! Wybraliśmy ofertę biura podróży Konsorcjum.pl i zdecydowaliśmy się na Arubę - biały piasek, flamingi, przepiękne miejsce, każdy powinien je odwiedzić chociaż raz w życiu!
Post Napisane: 2023-06-21, 11:08
  Tytuł:  Re: rocznica ślubu  Cytuj
Ja zdecydowałam się świętować w tym roku w Gruzji. Wykupiłam nam wycieczkę w Konsorcjum.pl za okazyjną cenę 2500 złotych i lecimy tam na 9 dni. Będziemy podziwiać piękne widoki, jeść pyszne jedzenie, pić pyszne gruzińskie wino i poszerzać naszą wiedzę i horyzonty, a przy tym spędzimy czas we dwoje.
Post Napisane: 2022-07-14, 14:08
Najlepszym prezentm może być najlepszej jakości kawę. Ja taka kupuje w https://www.bogactwokaw.pl/ Zawsze świeża i aromatyczna.
Post Napisane: 2018-10-10, 20:09
  Tytuł:  Re: rocznica ślubu  Cytuj
My na rocznicę ślubu udalismy się w podróz do spa. Wybralismy hotel verde montana w kudowie zdroju, gdzie spędziliśmy romantyczny weekend we dwoje, relaksując się w spa i zazywając zabiegów. Było fantastycznie.
Post Napisane: 2018-02-21, 16:55
Mój mąż zawsze zapomina o naszej rocznicy ślubu, więc muszę dzwonić po znajomych, żeby mu delikatnie przypomnieli, że termin się zbliża haha co zrobić taki jest. a w tym roku (rocznicę mamy 10 lutego) kupiłam mu portfel na zeskory.pl. rzadko zamawiam rzeczy przez internet i trochę się bałam że nie dotrze na czas ale wczoraj go dostałam, ekspresowo!
Post Napisane: 2018-02-06, 13:22
  Tytuł:  Re: rocznica ślubu  Cytuj
Nam na rocznicę nie chciałoby się już rodzinnych imprez robić, to jest typowo czas tylko dla nas zawsze, teraz będzie 10ta rocznica więc chcieliśmy zaplanować coś wyjątkowego i znaleźliśmy z Itaki rejsy statkiem po Wyspach Kanaryjskich https://www.itaka.pl/rejsy-statkiem/pomysl-na-prezent/, długo nie musieliśmy myśleć i teraz właśnie tylko czekamy na naszą podróż
Post Napisane: 2018-02-04, 13:32
A my z mężem na 5 rocznicę ślubu, zrobiliśmy wielką imprezę u nas w domu, zamówiliśmy super catering z Margaret we Wrocławiu, i byłą super impreza!
Post Napisane: 2018-01-24, 15:40
  Tytuł:  Re: rocznica ślubu  Cytuj
JAk chcecie zjeść coś dobrego w Warszawie to wybierzcie się do Funky Fish :) Mają baaardzo dobre rybki
Post Napisane: 2018-01-01, 22:12
Pozostając w temacie Krakowa - my naszych rodziców na ich 30 rocznicę ślubu zabraliśmy do Starej Zajezdni. Zebrała się cała rodzinka, było bardzo miło :)