Forum dyskusyjne. Przyjazne forum. http://www.nakazdytemat.pl/ |
|
Jaki film podobał wam się najbardziej? http://www.nakazdytemat.pl/kino-tv/jaki-film-podobal-wam-sie-najbardziej-vt2921,40.htm |
Strona 5 z 16 |
Autor: | vanesa [ 2008-10-23, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Tak napiecie mocne z horroru " Wzgorza maja oczy" Widzialam tylko I czesc. Ale polecam tez film horror " Wejscie Ducha" i " Oman" dla ludzi o stalowych nerwach. Lepiej samemu nie ogladac w domu.... |
Autor: | misia24 [ 2008-10-23, 18:42 ] |
Tytuł: | |
Druga też niczego sobie A z mojej kolekcji to poleciłabym jeszcze horror "Zejście", "Zły skręt"(droga bez powrotu) który właśnie w tym tygodniu był w TV no i III cz. "Oszukać przeznaczenie" |
Autor: | Piorun [ 2008-11-30, 00:13 ] |
Tytuł: | |
Hm, "Władca Pierścieni" z horrorów : "Hellraiser V", "Dracula"( ten z 1993 roku), "Dziecko Rosmary", "Krąg" (wersja japońska, amerykańska to totalna porażka!), "Silent Hill". Filmy wojenne : "Stalingrad', "Wojna Zimowa", "Upadek","Rok 1612". Z polskich: "Katyń","Śmierć Rotmistrza Pileckiego"(chociaż to raczej teatr telewizji). |
Autor: | Ponury [ 2008-11-30, 00:25 ] |
Tytuł: | |
"Silent Hill" mrozi krew w żyłach hehe syrenę z tego filmu mam na budzik w telefonie. "Pulp Fiction" tego nie trzeba przedstawiać "Liczba 23" niesamowity film z niesamowitym Careyem w roli głównej polecam każdemu "Człowiek w ogniu" Coś ze starszych produkcji to "Sok z żuka" hehe Cała seria "Obcy" "Terminator 1 i 2" KLASYKA SF |
Autor: | astonfan [ 2008-11-30, 21:11 ] |
Tytuł: | |
"Szybcy i Wściekli" (cała seria, chociaż Tokio Drift już słabszy ;)) "Pulp Fiction" "Matrix" (dwie ostatnie części) "Gwiezdne Wojny" "Soldiers-Byliśmy Żołnierzami" "Cloverfield" Jak mi się coś jeszcze przypomni to napiszę ;) |
Autor: | theran [ 2008-12-08, 13:54 ] |
Tytuł: | |
Moimi perełkami są: "Szeregowiec Ryan" "Efekt Motyla" "Requiem do snu" i parę polskich komedii, np. Seksmisja, czy Kingsajz Czytałem ostatnio na leniuchu, że kręcona jest już kolejna wersja "Piły". Czy to prawda? Co im jeszcze zostało do obcięcia? :P |
Autor: | ema [ 2008-12-30, 22:17 ] |
Tytuł: | |
theran napisał(a): Czytałem ostatnio na leniuchu, że kręcona jest już kolejna wersja "Piły". Czy to prawda? Co im jeszcze zostało do obcięcia? :P
teraz to chyba będą się ciąć na kosteczki ;p ;p ;p ;p albo przepuszczą przez maszynke do mielenia :P |
Autor: | misia24 [ 2009-01-05, 13:50 ] |
Tytuł: | |
ostatnio znowu oglądałam "Eurotrip" i nie mogłam po raz kolejny powstrzymać się od śmiechu , ponadto "Młodzi gniewni" a także "Teksańska masakra piłą mechaniczną" :D |
Autor: | astonfan [ 2009-01-05, 17:32 ] |
Tytuł: | |
No, co fakt to fakt. Eurotrip jest masakryczny :D |
Autor: | Butters [ 2009-01-05, 20:45 ] |
Tytuł: | |
the longest yard jest spoko, felon tez kozaczny, mam duze nadzieje co do gran torino ale to dzis wieczorem dopiero sprawdze ;) |
Strona 5 z 16 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |