dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj | Powiadom znajomego

autoagresja-ankieta
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2007-04-09, 14:22 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2007-04-08, 12:19
Posty:1
Witam!!!!

Jestem studentką socjologii, przygotowuję pracę licencjacką na temat autoagresji. Szczególnie interesują mnie samookaleczenia. Bardzo proszę osoby których ten temat dotyczy o pomoc, a mianowicie o wypełnienie ankiety.

Bardzo prosiłabym o wasze maile i wtedy mogłabym przesłać Wam ankietę, jest ona w wordzie, próbowałam ale nie umiem jej zamieścić w internecie.

Z góry serdecznie dziękuję

Podaję też mojego maila i numer gg piszcie nawet gdy nie dostępne na pewno odpowiem.


maja2277@wp.pl gg:9255244

zamieszczam link do ankiety:

[url=http://taki_jeden_ludz.fm.interia.pl/ankieta.doc] Kliknij aby pobrać
ankietę [/url]

Pozdrawiam cieplutko


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2007-04-09, 19:29 
Ranger
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2006-12-26, 23:04
Posty:2673
Lokalizacja: Rzeszów
Samookaleczenie powiadasz... Nie wiem jak to jest ze starszymi, ale za to mogę powiedzieć jak to jest z małymi :-P