dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj | Powiadom znajomego

Aukcje internetowe ??
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-04-17, 21:25 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2009-10-20, 13:28
Posty:1
Witam w końcu mam trochę czasu na wejście na forum. Dostałem od znajomego linka z adnotacja, że pojawiła się nowa stronka z aukcjami internetowymi, a mianowicie: www.quup.pl. Więc za długo się nie zastanawiałem i sprawdziłem co to jest warte :). Rejestracja rzeczywiście poszła szybko i bez problemowo, jeśli chodzi o kwestię maila aktywacyjnego to chciałbym zauważyć że jest to problem większości serwisów działających w sieci - nawet tych największych. Nie jestem ani informatykiem ani programista więc nie będę udawał mondrali pod względem aplikacji które za to odpowiadają. W moim przypadku po rejestracji mail aktywacyjny wszedł normalnie na skrzynkę ;). Na pierwszy rzut oka wygląd strony troszkę surowy, ale po wejściu w swój panel Użytkownika - powiem szczerze ... troszkę kopara mi opadła .... A mianowicie, jestem zalogowany chyba w 20 tego typu portalach, ale pierwsze wrażenie panelu jest na 6-kę. Właściwie mamy tu wszystko czego potrzebujemy - po głębszej analizie i wystawieniu kilku swoich ofert, na pewno napiszę więcej.
W sumie miło jest być poinformowanym przez Moderatora że cały czas szlifują platformę i że zmiany będą wkrótce widoczne. Na dzisiaj to tyle co miałbym do powiedzenia, czy warto zajrzeć - myślę że tak, ale tak naprawdę najlepiej ocenić to samemu. W zasadzie tego często nie robię, ale polecam rzucić okiem: aukcje internetowe.

_________________
Waldek


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Aukcje internetowe ??
PostNapisane: 2012-04-18, 11:33 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2012-04-18, 11:12
Posty:1