dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj | Powiadom znajomego

Świetna oferta pracy
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-04-30, 08:44 
Pochłaniacz
Offline

Dołączył(a):2021-07-06, 13:57
Posty:160
Cześć, szukam nowej pracy, bo obecna mnie nie satysfakcjonuje. Słyszałam od znajomej, że świetną możliwością jest aplikowanie do You Are The Boss. Są oni bardzo elastyczni, nie mają KPI i dają dużo swobody swoim pracownikom, dzięki czemu mogą się rozwijać w sposób jaki lubią. Co prawda nie mam doświadczenia w pracy w finansach, ale podobno to nie jest przeszkodą, bo szkolą i pomagają zdobyć wiedzę. Co o tym sądzicie? To dobry pomysł?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Świetna oferta pracy
PostNapisane: 2022-06-12, 13:12 
Jakoś mnie to nie przekonuje. Wydaje mi się, że taka normalna praca będzie po prostu lepsza. W Mondi Polska mają sporo ofert na całkiem ciekawe stanowiska do pracy w Niemczech. Zarobki zupełnie inne niż u nas i warunki też inne. Oczywiście umowa o pracę jest robiona w Niemczech, wg. ich przepisów i tam tez płaci się podatki, wiec po latach można sobie tez wyrobić ich emeryturę, a to chyba dodatkowy plus.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: Świetna oferta pracy
PostNapisane: 2022-07-25, 15:13 
Pochłaniacz
Offline

Dołączył(a):2021-03-29, 10:46
Posty:154
Ja pracuję w https://youaretheboss.pl/ i dla mnie nie ma lepszej pracy. Nie łatwo jest znalezc miejsce oferujace tyle swobody co do trybu i sposobu pracy, dajac przy tym niezbedne narzedzia i oferując multum szkolen. Ja na twoim miejscu aplikowałabym!


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Świetna oferta pracy
PostNapisane: 2023-04-21, 14:54 
Oczytany mnich
Offline

Dołączył(a):2021-03-31, 18:41
Posty:57