dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

problem z gwarancją laptopa
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-02-25, 15:46 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2014-02-25, 15:37
Posty:2
Oddałam do serwisu laptopa. Wysłano go do naprawy i sprzedawca powiedział, że w ciągu 21 dni będę miała go z powrotem. Minęło już ponad miesiąc i po laptopie nie ma śladu. W sklepie dowiedziałam się tylko, że nie ma jakiś części i nic poza tym nie wiedzą- jak dla mnie absurdalna sytuacja... Co powinnam w takiej sytuacji zrobić, do kogo się zwrócić?

Z góry dziękuje za pomoc.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2014-02-25, 17:38 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2014-01-08, 11:27
Posty:1
Jeśli reklamacja złożona jest na pdst. gwarancji to obowiązują Cię jej zapisy.
A jeśli chodzi o jakiekolwiek pismo to powinieneś pisać raczej do gwaranta, albo poprosić w sklepie żeby dostarczyli je gwarantowi.

P:S: Sprawdź dokładnie w zapisach gwarancji ile mają czasu na naprawę.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2014-02-26, 11:46 
Szczypior
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2010-02-12, 14:14
Posty:141
Ja bym zrezygnowała z gwarancji i reklamowała inaczej. Konsument ma prawo reklamować niezgodność towaru z umową żądając od sprzedawcy bezpłatnej wymiany :-)

_________________
Ta na avatarze to nie ja :)


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2014-02-26, 20:58 
Oczytany mnich
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2012-02-01, 17:23
Posty:69
Dostosowanie się do zasad gwarancji nie oznacza, że gwarant/serwis może trzymać twój sprzęt przez nieograniczoną ilości czasu! Podczas tego 1,5 miesiąca pozbawia cię możliwości korzystania ze sprzętu co jest niezgodne z celem umowy sprzedaży.

Po za tym z tego co wiem to gwarant/serwis musi udzielać na bieżąco informacji odnośnie realizacji gwarancji a brak konkretnego terminu jest nieodpowiednim postępowaniem wobec Ciebie!

_________________
VIVE MEMOR, QUAM SIS AEVI BREVIS


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2014-02-27, 12:26 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2014-02-25, 15:37
Posty:2
No właśnie. Poza tym laptop kosztował mnie ponad 3 tyś zł więc tym bardziej nie podoba mi się ich podejście...


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2014-02-27, 19:15 
Oczytany mnich
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2012-02-01, 17:23
Posty:69
To są kwestie prawa cywilnego http://adwokatgb.pl/uslugi/prawo-cywilne/ Jeśli chciałabyś w jakiś sposób odwołać się do gwaranta bądź sprzedawcy to najlepiej udaj się do kogoś biegłego w tych sprawach. Wydaje mi się, że takowa osoba na pewno Ci pomoże.

_________________
VIVE MEMOR, QUAM SIS AEVI BREVIS


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2014-04-28, 17:46 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2014-04-10, 14:30
Posty:6
Wydaje się, że regulacje konsumenckie mówią jaki jest czas na załatwienie reklamacji. Sprawdź na stronie UOKiK.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2015-03-13, 15:03 
szczerze.nie.mam.juz.sily.na.temat.mojego.laptopa.w.efekcie.zostaje.na.lodzie.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2015-04-04, 20:25 
Pochłaniacz
Offline

Dołączył(a):2014-07-25, 12:14
Posty:269
A ja po pół roku odzyskałam odszkodowanie za laptop. Trochę mnie ostatnio poniosło i byłam niemiła w stosunku właścicielki salonu w którym kupuję laptopy, miałam wyrzuty sumienia spore i czułam że powinnam przeprosić, ale dochodzę do wniosku że nie ma za co. Pół roku byłam bez swojego komputera i ona cały czas mówiła że działa a dopiero jak ja podjęłam inicjatywę to się zaczęło coś dziać. Zawsze każdy mnie wydyma:) i ja mam się uśmiechać i mówić : nic się nie stało ,to moja wina więc poczekam cierpliwie o nie .nie będę czekać


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: problem z gwarancją laptopa
PostNapisane: 2015-05-17, 10:43 
Należy czytać co się podpisuje i być ostrożnym przy zakupach i korzystaniu.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

DrukujPowiadom znajomego 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


  Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Możesz rozpoczynać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
7CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCviewtopic
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO