dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Odpowiednie buty do trekkingu
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-06-07, 09:20 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2010-02-12, 14:45
Posty:105
Jakie możecie mi polecić odpowiednie buty do chodzenia po górach? nie znam się na tym kompletnie,ale z tego co słyszałam klasyczne alpinusy wcale nie są tak dobre, bo nie chronią w odpowiedni sposób przed kontuzjami. No i na co powinnam zwrócić uwagę przy zakupie? z góry dzięki za wszelkie sugestie


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Odpowiednie buty do trekkingu
PostNapisane: 2010-06-08, 10:09 
Pochłaniacz
Offline

Dołączył(a):2009-11-18, 00:30
Posty:187
To nie jest tak ,ze alpinusy są złymi butami. Jeśli chodzisz po górach okazjonalnie i po mniej wymagającym terenie to nawet mogą być. Chodzi o to,ze to nie sa profesjonalne byty trekkingowe. Ale na spacer jak najbardziej:) Dobry but trekkingowy powinien mieć twardą podeszwę i podtrzymywac dobrze kostkę, Idealny model to ten http://siulagrande.pl/Buty_Meindl_Air_R ... dy-80.html

_________________
kajas


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Odpowiednie buty do trekkingu
PostNapisane: 2010-06-29, 13:34 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2010-02-12, 14:45
Posty:105
Dzięki za informację. Faktycznie te buty robią wrażenie. Przeczytałam trochę w necie na temat firmy Meindl i z tego wynika,że to naprawdę świetna firma. Nie jestem bardzo doświadczonym piechurem,ale chcę rozpocząć przygodę z górami. Zawsze takie "spacery" sprawiały mi ogromna radość,a że teraz mam trochę więcej czasu to trzeba go jakoś spożytkować:)


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Odpowiednie buty do trekkingu
PostNapisane: 2010-06-30, 11:57 
Oczytany mnich
Offline

Dołączył(a):2009-11-13, 14:45
Posty:65