dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

PRACA
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-03-30, 15:03 
Oczytany mnich
Offline

Dołączył(a):2006-04-14, 09:35
Posty:60
Jestem studentką Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wiem, że kryzys jest i Polska jest na dobrej drodze żeby szybko z niego wyjść, ale dlaczego tak drastycznie wzrasta bezrobocie? Dlaczego my młodzi ludzie, wykształceni nie możemy otrzymać pracy na polskim rynku? Czy Polska walcząc z kryzysem finansowym, będzie walczyć z kryzysem gospodarczym? Czy możemy liczyć na to, że Polska zagwarantuje młodym ludziom w tym roku jeszcze wiele miejsc pracy? Czy zrobi coś żebyśmy mieli szansę zaistnieć i wykorzytać gdzieś tą wiedzę, którą od wielu lat zdobywamy w murach wyższych uczelni? :aragorn:


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: PRACA
PostNapisane: 2009-03-31, 10:46 
Pochłaniacz
Offline

Dołączył(a):2006-04-13, 14:32
Posty:272
blanka napisał(a):
Jestem studentką Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wiem, że kryzys jest i Polska jest na dobrej drodze żeby szybko z niego wyjść, ale dlaczego tak drastycznie wzrasta bezrobocie? Dlaczego my młodzi ludzie, wykształceni nie możemy otrzymać pracy na polskim rynku? Czy Polska walcząc z kryzysem finansowym, będzie walczyć z kryzysem gospodarczym? Czy możemy liczyć na to, że Polska zagwarantuje młodym ludziom w tym roku jeszcze wiele miejsc pracy? Czy zrobi coś żebyśmy mieli szansę zaistnieć i wykorzytać gdzieś tą wiedzę, którą od wielu lat zdobywamy w murach wyższych uczelni? :aragorn:

Polska to znaczy kto, czy co ma zadziałać organizując pracę(zajęcie) ludziom(absolwentom szkół wyższych)?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

PostNapisane: 2009-03-31, 12:13 
Bohater
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2007-07-01, 12:19
Posty:780