dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj | Powiadom znajomego

zakochana w przyjacielu:(
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-07-08, 10:55 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2014-07-08, 10:53
Posty:4
Siema.
Najpierw parę słów o sobie: Mam 21 lat, studiuję, pracuję. Nie jestem typową dziewczyną bo interesuję się motoryzacją, piłką nożną i hip hopem.
Parę słów o przyjacielu: Ma 23 lata, studiuje na innej uczelni niż ja, pracuje. Połączyło nas wspólne hobby czyli hip hop.
Opis problemu: Zakochałam się w nim, imponuje mi,przy nim czuję się szczęśliwa. Traktuję mnie super, świetnie się dogadujemy, rozmawiamy o wszystkim.Jest inteligentny, niesamowicie przystojny, czarujący. Posiada 1 wadę- ma dziewczynę.... ;( Wiem, że będę ostatnią s*ką jak będę chciała rozbić ich związek. Praktycznie 3 razy w tygodniu się z nim widzę, spędzamy dużo czasu razem. Jak jestem przy nim to zachowuje się inaczej... Jestem rozpromieniona, szczęśliwa. Nie umiem się skupić przy nim... Znamy się ponad rok. Pracujemy razem....
Olewać go nie mam jak. ograniczyć kontaktów też... Jestem w kropce.... Pomóżcie bo ciężko mi.... :cry: :cry:
Wczoraj znów zauważył, że jestem rozpromieniona...


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: zakochana w przyjacielu:(
PostNapisane: 2014-07-08, 11:36 
Hej, musisz wszystko pozostawić losowi, nic nie rób ,jeżeli on też coś czuję to da znak, bo jeśli on kocha pawdziwie swoją dziewczynę to nie zostawi jej a TY będziesz cierpiała, albo i nie.
Ja kiedyś miałam, taką sytuację, to był mój kolega ze studiów, od samego początku przypasopwało mi jego towarzystwo się, nawet mi się podobał i był taki super,że ja uwielbiałam siedzieć z nim na przerwach.