dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: Pomóżcie. Wybór kierunku.
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-12-02, 22:13 
Awanturnik
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2011-03-22, 11:21
Posty:1643
Szacun kochana :) Ja i matematyka to jak tysiąc lat świetlnych odległości. Mniej więcej. Jestem humanistką i muzykiem. I w takim kierunku poszłam.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Pomóżcie. Wybór kierunku.
PostNapisane: 2014-09-30, 14:34 
Oj ja również jestem humanistką. I szczerze? To nie wyobrażam sobie siebie na kierunkach ścisłych. Wiem,że jedynie okrutnie bym się tam męczyła.
Długo zastanawiałam sie nad kierunkiem dla siebie ( od października wybieram sie na studia) . W końcu padło na doradztwo i coaching na Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Studia zaoczne ponieważ chciałabym iść do pracy ale w Poznaniu na pewno coś powinno się znaleźć.
Zrobiłam sobie pewne rozeznanie i wydaje się,ze po kierunku są naprawdę dobre perspektywy ponieważ rozwój osobisty jest na topie co słyszy się wszędzie. No i do tej pory wiedza ta była jedynie na ciężko dostępnych kursach.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: Pomóżcie. Wybór kierunku.
PostNapisane: 2014-11-29, 11:52 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2011-08-07, 08:14
Posty:119
Studiować warto: transport, spedycja...później nie trudno o prace http://frappe.pl/jak-zdobyc-prace-w-transporcie-drogowym/ Kierunek przyszłościowy, do tego języki oczywiście.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Pomóżcie. Wybór kierunku.
PostNapisane: 2017-08-14, 08:44 
lenka88 napisał(a):
Oj ja również jestem humanistką. I szczerze? To nie wyobrażam sobie siebie na kierunkach ścisłych. Wiem,że jedynie okrutnie bym się tam męczyła.