dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: wymarzone studia
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-10-11, 11:09 
Studiuję magisterkę na wsb w Gdańsku, w przyszłym roku kończę. Czy studia były wymarzone myślę że tak, lepiej wybrac nie mogłam.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: wymarzone studia
PostNapisane: 2016-10-26, 12:09 
Promocja na czesnym studiów II stopnia dotyczy tylko I semestru?


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: wymarzone studia
PostNapisane: 2016-10-30, 15:59 
Ciekawa jestem jak wyglądają takie studia online bo wiem że jest taka możliwość na wsb jeżeli chodzi o magisterkę, może ktoś studiuję takim trybem?


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: wymarzone studia
PostNapisane: 2017-05-04, 18:52 
no mnie zainteresowała właśnie oferta WSB na kierunku Psychologia w zarządzaniu bardzo mnie ten kierunek interesuje do tego zapisując się do 31 maja zaoszczędzę 1000 PLN


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: wymarzone studia
PostNapisane: 2017-05-24, 18:00 
to ile kosztuje I semestr w WSB na magisterce na kierunku Logistyka w promocji ?


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: wymarzone studia
PostNapisane: 2017-05-25, 08:36 
Adept
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):2017-05-23, 08:32
Posty:17
Studiować psychologię i do tego za to płacić. To się nazywa marnotrawstwo pieniędzy :)


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: wymarzone studia
PostNapisane: 2017-07-17, 16:27 
no wymarzone to takie po których będzie dobrze płatna praca na szczęście u nas w Opolu jest WSB i tam mogę sobie dobrać kierunek co prawda zastanawiam się nad kierunkiem bo wybór jest duży.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: wymarzone studia
PostNapisane: 2018-04-24, 09:18