dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: praca za granicą
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-07-21, 20:41 
ja przez EJ JOB wyjeżdżałam do Niemiec, praca jako opiekunka starszej osoby, wyjazd trwał dwa miesiące, za miesiąc miałam 1400 euro i zapewniony pokój i jedzenie


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: praca za granicą
PostNapisane: 2016-07-21, 22:56 
link2usedom ma też ciekawe oferty na wyjazdy do Niemiec, można sobie sporo dorobić i zdobyć doświadczenie


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: praca za granicą
PostNapisane: 2016-08-09, 00:23 
Oczytany mnich
Offline

Dołączył(a):2015-08-13, 19:03
Posty:62
Ja jestem studentką i wyjeżdzam od 3 lat w czasie wakacji do Holandii do pracy, za pośrednictwem agencji E&A. Nie muszę się o nic martwić, załatwiają wszystkie formalności, dojazd, pieniądze są naprawdę bardzo dobre. Jak wracam do Polski to potem udaje mi się przeżyć na studiach do następnego roku


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: praca za granicą
PostNapisane: 2016-08-12, 13:28 
Ja jade ze znajomą do Belgii z eurokontakt. Dobra agencja, byłam już w pracy w tamtym roku i jestem zadowolona. Wiadomo jak jest, że praca ciężka, ale z eurokontaktem wszystko w porządku.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: praca za granicą
PostNapisane: 2016-09-08, 23:04 
ja do Niemiec jeżdżę. dwa razy byłam, za drugim razem z fajniejszą agencją - link2usedom, fajniejszą bo formalności szybciej pozałatwiałam i lepsze oferty mają niż ta poprzednia co byłam. właśnie wróciłam po 4 miesiącach pracy i naprawdę polecam :)


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: praca za granicą
PostNapisane: 2016-09-18, 23:54