dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: Mówi, że kocha a jednak zdradza
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-10-13, 14:04 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2016-10-12, 13:55
Posty:3
Cześć! Wybaczcie, że odkopuje trochę ten temat, ale… sama obecnie zmagam się z podobnym problemem. Fakt, nie jestem w stałym związku, ale to nie jest ta „wolna miłość”, jak to kiedyś ludzie ją głosili, to jest coś gorszego... Przyznaję, że wszystko zaczęło się od alkoholu, jak troche wypiłam, to i gadkę miałam fajniejszą, a później… później już nawet nie kontrolowałam tego,ile piję i co robię. Jestem dopiero studentką, a każda impreza kończy się niemal tak samo, tylko z kimś innym… Do tego dochodzi jeszcze ten alkohol, bo kiedy nie piję, to czuję, że mi czegoś brak... Wstyd mi o tym pisać, naprawdę, ale usilnie potrzebuję pomocy… Chciałabym normalnie żyć, w końcu kogoś znaleźć, ale na razie mam metkę, sami się pewnie spodziewacie jaką. koleżanka widzę wspomniala tu o jakimś ośrodku, myślicie, że tam by mi pomogli?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Mówi, że kocha a jednak zdradza
PostNapisane: 2016-10-14, 11:55 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2016-05-17, 13:07
Posty:2
Wiesz co? Bez urazy, ale wydaje mi się, że po alkoholu takie rzeczy to normalne… byłem na niejednej imprezie, gdzie się ludzie podobnie bawili. Może nie aż tak hardcore’owo, ale jednak gdzieś tam ta bliskość się przewijała. No i wiadomo, bez procentów nie ma zabawy;)


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Mówi, że kocha a jednak zdradza
PostNapisane: 2016-10-17, 11:50 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2016-10-13, 12:51
Posty:2