dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Re: dla senioró
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-02-18, 00:36 
Tak, pisząc wiele na temat osób w profesjonalnych siłowniach zademonstowala Pani pogląd "nie znam się to się wypowiem". Życzliwości i szacunku dla każdego, tych starszych i młodszych, tylko szkoda jak się tego Nie otrzymuje w zamian


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: dla senioró
PostNapisane: 2015-02-18, 00:37 
odnoszę wrażenie, że Puch Marny gra z Hun ter


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: dla senioró
PostNapisane: 2015-02-18, 00:38 
Pani A M B

I jednocześnie zaproponował kilka innych firm stanowiących konkurencje dla swojego kontrahenta. Proszę mnie nie obrażać, tego typu insynuacje godzą w moje imię.

Zauważyłem jedynie możliwość negocjacji z moim kontrahentem w trakcie której zobowiązałbym się świadczyć usługi na jego korzyść nieodpłatnie przez pewien okres czasu. W zamian ów miałby dostarczyć sprzęt dla naszego osiedla w okazyjnej cenie. Byłoby to dobrowolne zrzeczenie się części mojego dochodu.

Proszę najpierw poznać wszystkie aspekty danego zagadnienia, dopiero wówczas wyrażać na ich temat opinie.

Z całym szacunkiem do Pani osoby. Uważam że Pani doświadczenie życiowe i wiedza daleko przekraczają moje własne, jednakże śmiem wysunąć przypuszczenie, że moja wiedza z zakresu fizjoterapii i treningu siłowego jest nieco szersza.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  

Re: dla senioró
PostNapisane: 2015-02-18, 00:39 
Projekt i pomysł sam w sobie jest wspaniały. Kwestia tego, że jest takie zainteresowanie ćwiczeniami cieszy, ponieważ to pokazuję że stajemy się coraz bardziej świadomym społeczeństwem w kwestiach zdrowotnych. Pamiętajmy jednak, że zapotrzebowanie na ruch każdy ma inne ze względu na wiek, możliwości itp.