dietetyk wrocław AAAA

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

Problemy z pęcherzem
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-02-14, 12:25 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2011-03-31, 20:33
Posty:134
Od momentu gdy 2 lata temu złapało mnie pierwszy raz zapalenie pęcherza, miewam często z nim problemy. Przynajmniej raz na 2 miesiące jestem u lekarza i dostaje leki :/ cokolwiek zmarzną mi nogi i już wiem, że ucierpi na tym pęcherz :/ najgorzej teraz zimą, bo każde wyjście z domu wiąże się z przemarznięciem. Nerki miałam badane, jest wszystko w porządku, badania inne też ok. Ktoś ma taki problem jak ja? można jakoś temu zaradzić? Mój lekarz uważa że przesadzam...

_________________
http://msadvertising.pl/


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Problemy z pęcherzem
PostNapisane: 2012-02-14, 12:50 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2012-01-18, 16:27
Posty:5
no to nizly tez twoj lekarz, nie ma co. ja mam podobny problem, cały czas zapalenie pecherza, nawet latem. moze znajdzie sie ktos kto doradzi i sie z tego wyleczył.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Problemy z pęcherzem
PostNapisane: 2012-02-14, 16:10 
Nudziarz
Offline

Dołączył(a):2011-12-11, 11:50
Posty:7
Przede wszystkim zmień lekarza. Potem sięgnij po coś sprawdzonego. Ja polecam produkty firmy GAL. Naturalne i bardzo bezpieczne, a najważniejsze że skuteczne.


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: Problemy z pęcherzem
PostNapisane: 2012-02-14, 16:41 
Oczytany mnich
Offline

Dołączył(a):2011-01-04, 16:03
Posty:70
Zgadzam się - trzeba zmienić lekarza. Nie chodzi o to, żeby problem przechodził na chwilę, tylko na długo, a najlepiej na zawsze. Możesz zapytać również farmaceutę, powinien umieć coś doradzić. Jeśli chodzi o leki bez recepty, to dobre są te, które zawierają żurawinę, np. taki oto sok żurawinowy.