motoryzacja Forum o Szynszylach dietetyk wrocław

Strefa czasowa: UTC + 2





Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
  Drukuj | Powiadom znajomego

prezent na urodziny
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-12-28, 19:44 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2011-05-04, 11:30
Posty:91
Hejka. Juz po świętach, ale żeby było zabawniej mój facet ma za miesiąc urodziny a za dwa są walentynki. Mój zasób pomysłów wyczerpał się już na gwiazdkę. Macie jakiekolwiek pomysły, co mozna facetowi kupic, ktory lubi komputery, sport, towarzystwo i kobiety?

_________________
http://msadvertising.pl/


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-28, 22:34 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-10-05, 12:30
Posty:16
lubie kobiety? ciekawie to brzmi powinien lubic tylko Ciebie:p swoja droga ciekawe o jakim sporcie piszesz, moze dobra ksiazke ktora jest zwiazana z tymi tematami:p albo z jednym wybranym


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-29, 20:57 
Szczypior
Offline

Dołączył(a):2011-05-04, 11:30
Posty:91
mnie kocha, ale kobiety lubi. jest kobieciarzem ale i gentlemenem :) sporty lubi generalnie. bieganie, pływanie , piłka nożna.

_________________
http://msadvertising.pl/


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-29, 22:14 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-08-20, 10:32
Posty:29
przeslij mu swoje erotyczne zdjecia, potem idzcie troche pobiegac, spedzcie razem wieczor pijac piwko i na koncu seks.
wszytskie punkty ktore wymienilas :P


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-30, 01:12 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-10-05, 12:30
Posty:16
nie pijcie piwa naciagnij go na dobre wino, albo cos co lubisz.....a pozniej nagroda dla niego, moze kup mu jaka fajna literature erotyczna??


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-30, 18:05 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-08-20, 10:32
Posty:29
co prawda teraz tego nie ma w sprzedazy bo pojawi sie jakos zaraz w nowym roku ale polecam
http://pokazywarka.pl/x9h7ek/


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-30, 18:29 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-10-05, 12:30
Posty:16
ta skad wiesz ze jest warta polecenie?? pisałeś ja? xD


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-31, 10:40 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-08-20, 10:32
Posty:29
nie ale u kumpla przejrzałem dokladnie :D wiec wiem co mowie,


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-31, 12:33 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-10-05, 12:30
Posty:16
razem przegladaliscie to Ty ile masz lat:p nie zartuje czyli co od jutra do kupienia?? ja i tak poczekam i poczytam recenzje nt tej ksiazki najwyzej na walentego zamowie


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Re: prezent na urodziny
PostNapisane: 2011-12-31, 12:58 
Adept
Offline

Dołączył(a):2011-12-10, 15:15
Posty:32
To już nie lepiej zamówić sobie jakieś tajniki kamasutry albo coś w tym rodzaju ;) ?


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

DrukujPowiadom znajomego 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


  Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Możesz rozpoczynać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO